6.450,00 €
Venom Purple Factor
Venom Purple Factor
6.450,00 €
icon-list-info
4000 W
DE PUTERE PURĂ
icon-list-info
910 WH
BATERIE LITIU ION
icon-list-info
60 +
KM/H
icon-list-info
50 KM
AUTONOMIE

Venom Purple Factor

Cadrul, proiectat și fabricat în întregime de noi, are un design original care diferă de clasicele E-bike de pe piață, amintește de formele motocicletei mai ales pentru poziția centrală a motorului de care sunt conectate axa față și brațul oscilant spate. 

Acest lucru a permis în principal două avantaje: reducerea considerabilă a greutății vehiculului, oferind în egală măsură o rigiditate excelentă și scăderea centrului de greutate, optimizarea distribuției greutății și asigurarea stabilității și manevrabilitate ușoară în abordarea și depășirea oricărui obstacol, atât în coborâre cât și în urcare.
Materialul folosit este aluminiu cu piese turnate cu tehnologie de deformare la rece și piese prelucrate CNC.

Modelele noastre sunt echipate cu o furcă dublă (diferită în funcție de dotare) cu o cursă față și spate de 200 mm care vă permite să abordați orice obstacol. Frânarea este garantată de frâne cu disc de 203 mm pe ambele roți, față de 29” și spate de 27,5”.
 

Este echipat cu un motor central SEM autoportant fără perii integrat în cadru prin intermediul unor carcase din țaglă.

Acest lucru garantează imediat senzația de motocicletă dar cu greutăți reduse și manevrabilitatea unui Mtb.

MotoBike-ul nostru are un buton de control al accelerației care vă permite să gestionați puterea dorită și o mapare dublă prin intermediul unui buton de control cu care puteți selecta o putere de 4000W sau 2000W. Această posibilitate vă permite să depășiți cele mai complicate urcări și obstacole care ar fi greu de depășit cu o e-bike obișnuită.

Deplasarea, comparabilă cu cea a unui MTB clasic, îți permite să alegi simbioza perfectă între putere și autonomie în orice moment, combinată cu nivelul de exercițiu pe care îl preferi.
 

Tot în ideea de a nu ne împovăra MotoBike-ul, am montat un afișaj compact și esențial care gestionează următoarele date în timp real:
  afișarea instantanee a încărcării bateriei și detaliile valorilor relative
  consumul instantaneu al motorului
  timpul de încărcare rezidual al bateriei proporțional cu nivelul de putere utilizat

Pentru utilizatorii mai tehnici, există posibilitatea de a varia furnizarea de energie prin transmițător și receptor Bluetooth pentru a fi conectat la controler și o aplicație pe un smartphone; toate acestea vă permit să ajustați valorile, personalizându-le în funcție de stilul dumneavoastră de condus și de traseele pe care trebuie să le faceți.
 

Cât despre autonomie, este cu aproximativ 20-40% mai mare decât s-ar putea obține din modul Sport al unui E-MTB.

Echipat cu o baterie litiu-ion, cu o capacitate de 910 Wh; cu o lovitură de pedală ușoară și fără a folosi prea mult motorul, poți parcurge cu ușurință 40/50 km și 1.500 m în altitudine, cu un ritm cu siguranță mai rapid decât o bicicletă cu pedală asistată, care îți va permite să ajungi la orice destinație.

Simplitatea înlocuirii bateriei permite utilizatorului să aducă cu el orice baterie de rezervă; acest lucru vă va permite să călătoriți pe distanțe considerabile.
În orice caz, dacă se întâmplă să rămâneți fără baterie, tot mai aveți opțiunea de a merge acasă cu pedalele!

Acoperire
Capacurile din carbon, noi la acest model, îmbogățesc designul fără a compromite lejeritatea mediului. Un sistem de eliberare rapidă a carenelor permite înlocuirea bateriei fără a fi nevoie de unelte.

Bicicleta are un sistem de transmisie dublă care face motorul independent de transmisia tradițională. În dreapta este o transmisie clasică cu 11 trepte în timp ce în stânga este o transmisie dedicată motorului.

O caracteristică de remarcat este că pivotul brațului oscilant este pe aceeași axă cu pinionul transmisiei motorului; aceasta permite, fără prezența unui întinzător, montarea unui lanț sau a unei centuri de carbon.

Acest lucru face posibilă deplasarea înainte chiar și fără utilizarea pedalei și astfel vă permite să faceți față oricărei situații de condus, chiar și acolo unde pedalarea este complicată, de exemplu în urcări mai tehnice, între pasaje înguste sau pe obstacole mai dificile.