



Venom Purple 2.022

Cadrul, proiectat și fabricat în întregime de noi, are un design original care diferă de clasicele E-bike de pe piață, amintind de formele motocicletelor în special pentru poziția centrală a motorului, care asigură o funcție structurală întrucât brațul oscilant față și spate sunt conectate prin el.
Acesta are două avantaje principale: reduce considerabil greutatea vehiculului, oferind totuși o rigiditate excelentă și coboară centrul de greutate, optimizând distribuția greutății și asigurând stabilitate și manevrabilitate la abordarea și depășirea oricărui obstacol, indiferent dacă este în coborâre sau în urcare. Materialul folosit este aluminiu cu piese ștanțate folosind tehnologia de deformare la rece și piese prelucrate CNC.
Acest model este echipat cu o furcă cu dublă coroană Öhlins 38 cu o cursă de 200 mm față și spate care vă permite să abordați orice obstacol. Frânarea este asigurată de frâne cu disc de 203 mm pe ambele roți, față de 29" și spate de 27,5".
-simple_resize-600--99.jpg.webp)
Venom 2.022 este echipat cu un motor central SEM autoportant fără perii, a cărui absorbție maximă este de 4 KW. Motorul este integrat în cadru prin cartere prelucrate din țagle. Acest lucru dă imediat senzația de stabilitate a unei motociclete, dar cu greutatea și manevrabilitatea reduse ale unei biciclete.
MotoBike este echipată cu o nouă unitate de control, dezvoltată în întregime de SEM, ceea ce face din acest vehicul electric punctul de întâlnire dintre bicicletă și motocicletă. Datorită celor nouă mapări ale sale, cel mai recent model SEM oferă confort și performanță maxime în doar câteva clicuri.
Maparea „ZERO-OFF” face din motocicletă o bicicletă. Când se introduce prima mapare, Venom se transformă într-o e-bike, printr-un sistem de asistență la pedală distribuit pe următoarele 5 mapări. Începând cu setarea 4, se adaugă posibilitatea de a folosi simultan mânerul de accelerație și asistența la pedală. Cu ultimele trei setări, asistența la pedală este exclusă și Venom devine o motocicletă.
-simple_resize-600--99.jpg.webp)
Una dintre caracteristicile distinctive ale lui Venom 2.022 este noul său afișaj. Pentru a completa dezvoltarea noii unități de control, a fost introdusă o interfață grafică de utilizator revizuită. Ecranul LCD color, care măsoară 72,5 x 54,75 mm, conține toate informațiile necesare pentru a conduce bicicleta.
Afișajul arată procentul de încărcare rămasă a bateriei, viteza actuală, distanța călătoriei, distanța totală și tipul de mapare utilizat. Noua unitate de control oferă o gamă de nouă mapări diferite, precum și o funcție „mers pe jos”.
Pe ecran, maparea în uz este evidențiată atât printr-o inscripție numerotată, cât și printr-o bară luminoasă cu o scară cromatică. Acest lucru permite o percepție imediată a tipului de cartografiere utilizat. Graficul curbei din jurul vitezometrului indică puterea instantanee utilizată.
Noul display este echipat standard fără capac de protecție. Motobike-ul este un vehicul electric de înaltă performanță și este potrivit pentru curse. Pentru utilizarea la competiții, se recomandă o husă.

În ceea ce privește autonomia, 40 de kilometri sunt garantați în orice mod de utilizare. Cu funcția de asistență la pedalare, transmisia regenerativă a pinionului și deplasarea lină, distanța maximă care poate fi parcursă cu motorul poate fi mărită semnificativ. Motobike-ul este echipat cu o baterie litiu-ion, cu o capacitate de 910 Wh. Totuși, dacă rămâneți fără baterie, aveți în continuare opțiunea de a vă întoarce acasă cu ajutorul pedalelor!
ACOPERIRE
Venom 2.022 are un nou sistem de acoperire pe acumulator. Aceste clapete folosesc același principiu de fixare în trei puncte cu nituri ca modelul anterior. Adevărata noutate este designul funcțional. Pe ambele părți, aripioarele canalizează aerul către acumulator, ajutând la menținerea unei temperaturi optime. Datorită formelor lor mai pronunțate, noile huse preiau funcția de susținere a carenelor de motociclete. Rezultatul este un aspect foarte atractiv pentru un stil total funcțional.

tradițională. În dreapta este o transmisie clasică cu 11 trepte, în timp ce în stânga este o transmisie dedicată motorului. O caracteristică de evidențiat este faptul că pivotul brațului oscilant se află pe aceeași axă cu pinionul transmisiei motorului; aceasta permite, montarea unui lanț, fără prezența unui întinzător.
Acest lucru face posibilă avansarea chiar și fără pedalare și, astfel, vă permite să abordați orice situație de mers, chiar și acolo unde pedalarea este complicată, de exemplu pe cele mai tehnice urcări, prin cele mai înguste pasaje sau peste cele mai dificile obstacole.
Noua unitate de control asistată cu pedală este configurată pentru a răspunde cu precizie la fiecare schimbare mecanică a vitezei, iar puterea furnizată este întotdeauna pe deplin utilizabilă atunci când conduceți.
FIȘĂ TEHNICĂ VENOM PURPLE 2.022 | |
CARACTERISTICI | Motocicletă electrică cu transmisie dublă, pedalare în roată liberă, management al motorului prin asistență la pedală și mâner de accelerație. |
CADRU | Cadru SEM din aliaj de aluminiu 6082 T6 cu piese turnate cu tehnologie de deformare la rece și piese prelucrate CNC |
DIMENSIUNE CADRU | mărimea M, L si XL |
MOTOR | Motor central autoportant fără perii, integrat în cadru prin cartere frezate din material masiv, cu putere maximă de 4.000 W |
NIVELURI DE SUPORT | N. 9 PAS (sisteme de asistență la pedală) printr-un buton de comandă: -PAS 0: motor oprit, numai pentru utilizare musculară -PAS 1 - 9: creștere progresivă a puterii prin asistență la pedală și/sau accelerație Viteza maximă 60 km/h * |
TOP SPEED | 60 Km/h * |
BATERIE | Baterie litiu-ion - 52V - 17,5 Ah - 910 Wh |
Baterie litiu-ion - 52V - 17,5 Ah - 910 Wh | 4,5 ore - 58,8V 4A. |
AUTONOMIE | 40 Km - Creștere de altitudine pozitivă 1.500 m * |
DISPLAY | Funcția de control a motorului și bateriei: - afișaj de încărcare a bateriei - viteza instantanee - indicarea PAS-ului utilizat - distanța totală - distanța parțială |
FORCĂ | FORMULA Nero C dublă coroană |
AMORTIZOR | MARZOCCHI Bomber CR |
SUSPENSII | Cursă față și spate de 200 mm |
FRÂNE DISC | FORMULA CURA 4, frâne hidraulice cu disc de 203 mm față și spate |
TRANSMISIE PEDALE | SRAM GX 11 viteze 11-42 |
TRANSMISIE ELECTRICĂ | Transmisie cu lanț dedicat |
ANVELOPE FAȚĂ | Pirelli - Scorpion 29x2.6 e-MTB S sau similar |
ANVELOPE SPATE | Pirelli - Scorpion 27,5x2.6 e-MTB S sau similar |
TIJĂ TELESCOPICĂ | Cursă de 80/100/125 mm |
KIT DE ACCESORII | Suport de roată tubular original SE; |
Acest vehicul nu este omologat pentru utilizare pe stradă. Toate MotoBike-urile SEM sunt special concepute pentru utilizarea off-road și pentru a conduce în zone private. | |
SEM își rezervă dreptul de a modifica specificațiile descrise mai sus în orice moment, fără notificare | |
* Aceasta poate varia în funcție de greutatea conducătorului, de tipul de pistă și de tehnica de condus. |