10.623,00 €
Dahu S1
Dahu S1
10.623,00 €
icon-list-info
4000 W
DE PUTERE PURĂ
icon-list-info
1300 WH
BATERIE LITIU ION
icon-list-info
45 KM/H
ȘI MAI MULT
icon-list-info
70 KM
AUTONOMIE

Dahu S1

Cadrul, proiectat și fabricat în întregime de noi, are un design original care diferă de clasicele e-bike de pe piață, amintind de forma unei motociclete. Baricentrul a fost menținut cât mai jos posibil, pentru a asigura manevrarea sa unică

O caracteristică distinctivă a tuturor modelelor noastre este poziția centrală a motorului autoportant, la care sunt conectate puntea față și brațul oscilant spate.
Acest lucru reduce considerabil greutatea vehiculului, oferind în același timp o rigiditate excelentă, pe lângă optimizarea distribuției greutății, și asigurând stabilitate și manevrabilitate ușoară pentru a aborda și depăși orice obstacol, atât la urcare cât și la coborâre.
Construcția sa este o noutate: este proiectat și dezvoltat ca și cum ar fi un cadru autoportant, o tehnică folosită în industria auto. Materialul folosit este aluminiu cu piese ștanțate folosind tehnologia de deformare la rece și piese prelucrate CNC.

O altă inovație este brațul oscilant spate: ca și în cazul motocicletei, suspensia este progresivă. Acest lucru permite o absorbție moale a șocurilor la viteză mică și pentru obstacole minore, devenind mai puternică pe măsură ce viteza crește.
Dahu R1 este echipat cu o furcă cu dublă coroană Öhlins 38 și cursă față și spate de 200 mm, permițând să abordeze orice obstacol. Frânarea este asigurată de frâne cu disc de 203 mm pe ambele roți, roată față de 29" și roată spate de 27,5".

Dahu este echipat cu un motor SEM fără perii, a cărui absorbție maximă este de 4.000 W.
Motorul central autoportant a fost îmbunătățit în construcția și aspectul său formal, cu cartere prelucrate din țagle, pentru a reduce greutatea și a crește rigiditatea. Încă de la început, acesta oferă senzația de stabilitate a unei motociclete, dar cu o greutate redusă și manevrabilitatea unei biciclete.

În plus, noi angrenaje elicoidale special concepute și devenite marcă înregistrată SEM au fost proiectate și implementate pentru a reduce zgomotul.
MotoBike-ul nostru este echipat cu o nouă unitate de control, dezvoltată în întregime de SEM, transformând acest vehicul într-o încrucișare dintre o bicicletă și o motocicletă.
Impulsurile transmise de senzorul de cuplu, clapeta de accelerație și senzorul de viteză sunt transformate de ECU pentru a răspunde precis la fiecare schimbare mecanică a vitezei, iar puterea furnizată iese întotdeauna bine la rulare.

Datorită celor nouă setări (PAS), cel mai recent model SEM oferă confort și performanță de top în doar câteva clicuri.
PAS „0 - OFF” face din Motobike o bicicletă. Când este introdus primul PAS, DAHU se transformă într-o e-bike, printr-un sistem de asistență la pedală în următoarele 5 setări. Începând de la PAS 4, aveți posibilitatea de a utiliza atât mânerul de accelerație, cât și sistemul de asistență la pedală împreună. Cu ultimele trei PAS, asistența la pedală este anulată și DAHU se transformă într-o motocicletă adecvată.
 

Una dintre caracteristicile remarcabile ale DAHU este noul său display. Pentru a completa dezvoltarea noii unități de control, a fost introdusă o interfață grafică de utilizator revizuită. Ecranul LCD color, care măsoară 72,5 x 54,75 mm, conține toate informațiile necesare pentru a conduce motocicleta noastră.

Afișajul arată procentul de încărcare rămasă a bateriei, viteza actuală, distanța călătoriei, distanța totală și tipul de PAS utilizat. Noua unitate de control oferă posibilitatea de a alege dintre 9 PAS diferite, pe lângă funcția „0 - OFF”.

Pe ecran, PAS în uz este evidențiat atât de un text numerotat, cât și de o bară luminoasă cu o scară de culori. Aceasta permite perceperea imediată a tipului de PAS introdus. Graficul curbei din jurul vitezometrului indică puterea instantanee.

Noul display este echipat standard, integrat cu un scut marca SEM care îl protejează și creează armonie cu lumina frontală și claxonul.

Acest element a fost, de asemenea, proiectat și produs exclusiv pentru SEM, forma sa potrivindu-se perfect cu cadrul și ajutând la menținerea baricentrului scăzut.

Am efectuat mai multe teste pentru a găsi cel mai bun compromis între greutate și eficiență: Motobike-ul nostru este echipat cu o baterie Litiu-Ion, a cărei greutate aproximativă este de 6 kg și capacitate de 1300 Wh.

În ceea ce privește autonomia, 70 de kilometri sunt garantați doar cu accelerația pe o suprafață plană și la o viteză constantă (testele efectuate pe un banc de probă și pe o pistă de curse). Cu funcția de asistență la pedală și o călătorie ușoară, distanța maximă pe care o puteți parcurge poate crește semnificativ. În orice caz, dacă rămâneți fără baterie, aveți întotdeauna opțiunea de a pedala înapoi acasă!
 

Asemenea tuturor modelelor noastre, și Dahu dispune de un sistem cu lanț dublu care face motorul independent de transmisia tradițională. În dreapta este o transmisie clasică cu 11 trepte, în timp ce în stânga este o transmisie dedicată motorului. O trăsătură de evidențiat, pivotul brațului oscilant se află pe aceeași axă cu pinionul, permițând montarea lanțului fără a utiliza vreun întinzător.

La modelele noastre, gestionarea separată a tracțiunilor a permis întotdeauna folosirea clapetei de accelerație și a făcut posibilă circulația înainte chiar și fără a pedala, permițând astfel să facă față oricărei situații de călătorie, de la cele mai tehnice urcușuri, la cele mai înguste treceri până la cele mai grele obstacole.